FANDOM

Emporio İvankov
300px-Ivankov
İstatistikler
Japonca Adı: エンポリオ・イワンコフ
Söylenişi: Enporio Iwankofu
Türkçe Adı: Emporio İvankov
Grubu Devirm Ordusu ; Kamabakka Krallığı ; New Kama
Statüsü: Devrim Ordusu Subayı , Okama Krallığı Kraliçesi
Japon Ses Aktörü:
Emporio Ivankov (Enporio Iwankofu) kısaca İva. Kamabakka Krallığı'nın eski kraliçesi, mucize kişi olarak bilinen bir efsane ve Devrim Ordusu'nun bir komutanıdır. Eski bir İmpel Down mahkumudur. 5. katta gizli Okama Cennetini kurmuştur.

GörünümüEdit

İvankov Crocodile ve Jinbei'den bile büyük bir adamdır. Devasa büyüklükte bir kafası, mavi bonus saçları ve uzun kirpikleri vardır. Bir okama (Travesti) olarak kadın elbiseleri giyer ve ağır bir makyaj yapar. Göğsünün hemen altında bir dövme vardır. Başına daima taç takar ve elinde bir yelpaze vardır. Saç şekli, makyajı, kolyesi ve file çorabıyla gerçekten bir kraliçeye benzemektedir. İvankov, Emporio Female Hormones gücünü kullanarak kadına dönüşebilir. Bu formu erkek olan halinden daha biçimli ve seksidir. Çünkü bir okama olduğundan kadın kıyafetleri giyer. Bu yüzden kadına dönüştüğü zaman elbiseler üzerine tam oturur.

KişiliğiEdit

İva bir okama olduğundan kadınsı özelliklere sahip bir erkektir. İnsanların seçim konusunda özgür olduklarına ve ister erkek, ister kadın isterseler de okama olabileceklerine inanır. Çok yüksek sesle ve açık sözlü bir şekilde konuşur. Onun sapık olduğunu düşünenlerin sayısı oldukça fazladır. Diğer insanların itirazlarını umursamaz. Hatta kendisini öldürmek isteyen bir adam (Şuan kadın) İvankov'un görüşlerinden dolayı utanç duymuştur. İmpel Down'da bir çok kişinin hayatını kurtarmıştır (Kendisi orda olmayan bir tutuklu olduğu halde). Dostluğa ve umut etmeye önem verir. En başta hapishanede çıkan olaylara kayıtsız kalmıştır. Dragon'un devrimleriyle Dünya Hükümeti'ni yıkacağını düşünmektedir. Umursamaz biri olduğu halde Luffy'nin Dragon'un oğlu olduğu öğrendiği zaman Luffy'e Ace'i kurtarma konusunda yardım etmeye karar vermiştir.

Yetenek ve GüçleriEdit

Kamabakka Krallığı'nın eski kraliçesi olan İva eşcinsel bir travesti olduğu için krallığını Boa Hancock'un Amazon Lily'i yönettiği şekilde yönetmiştir. İhmalkarlığından dolayı görevini kaybetmiş ve emekliye ayrılmıştır. Dünya'da ki en büyük okama kabul edilir. İmpel Down'un içinde eski mahkumlardan oluşan New Kama Okama adında bir krallık (ya da kraliçelik) kurmuştur. Eskiden bir Devrimci komutanı olan İva kendi astlarını iyi bir biçimde yönetmiştir. İvankov kadın formunda daha iyi mücadele eder.Çünkü bu formda kolları, bacakları daha esnek ve rahat hareket kabiliyetine sahip olur. Baş - Muhafız Sadi-chan'ı yara almadan yenmeyi başarmıştır. Newkama Kenpo'sunu bir erkek kadar iyi kullanabilir. Ayrıca bir top mermisini sektirebileceği kanıtlanmıştır.

Şeytan MeyvesiEdit

Horu Horu no MiEdit

İvankov Horu Horu Meyvesi'ni yemiştir. Bu meyve onda insan vücudunda ki hormonları kontrol etme gücü vermiştir. İnsanın içinde ve dışında ki bir çok özelliğini değiştirebilir. Örneğin cinsiyet, büyüme, deri pigmentleri gibi. Ölmek üzere olan bir kişinin yaşama şansını arttırabilir. Ancak bu çok büyük bir artış değildir. Ayrıca bu süreç kişinin potasiyel ömrünü kısaltır. Newkama Kenpo

İvankov'un dövüş stili Newkama Kenpo'dur. Bu stil Mr. 2'nin kullandığı Okama Kenpo'nun geliştirilmiş versiyonudur.

SaldırılarıEdit

- Emporio Onna Hormone

- Emporio Chiyu Hormone

- Emporio Tension Hormone

- Emporio Gan Men Seichō Hormone

- Death Wink

- Hell Wink

- Aesthetic Art 44

- Mudage Shori-Ken

Ek BilgilerEdit

- Diğer karakterler gibi İvankov'un da gülüş şekli farklıdır (Mmmfufufu!).

- Yüzündeki şekiller bir glam metal grubu olan KİSS üyelerindekilere benzer.