FANDOM

Hasır Şapkalı Luffy
Luffy
İstatistik
Japonca Adı: モンキー・D・ルフィ
Söylenişi: Monkī D. Rufi
Türkçe Adı: Monkey D. Luffy
Grubu: Hasır Şapka Korsanları
Statüsü: Kaptan,Korsan,
Lakabı: Lastik Adam, Hasır Şapka
Japon Ses Akt.: Mayumi Tanaka
Yaşı: 21
Doğum Günü: 5 Mayıs
Boyu: 172 cm
Ödülü: 1.500.000.000Beli-1
Şeytan Meyvesi
Japonca Adı: Gomu Gomu no Mi
Anlamı: Lastik
Türü: Paramecia

Maymun D.Luffy korsan ve One Piece'in ana karakteridir. Devrimci Maymun D. Dragon'un oğlu, Denizci Kahramanı Garp'ın torunu ve Gol D. Roger'ın öz oğlu merhum Portgas D. Acının üvey kardeşidir. Luffy'nin amacı efsanevi hazine One Piece'i bulup, Korsanlar Kralı olmaktır. Lakabı Hasır Şapkalı Luffy (Hasır Şapka Luffy, Mugiwara no Rufi) 'dir. Luffy Korsanları olarakta bilinen Hasır Şapka Korsanları'nın kaptanı ve bu tayfanın üç ana savaş gücünden oluşur. Luffy, Sabaody Takımadaları'na 100.000.000 Beri'den fazla olan Onbir Supernova'dan geldi. Luffy, 1,500.000.000 Beri'lik ödüller arasındadır. Dünya Hükümeti, Luffy'nin hareketlerini Yonkoular'ın olayları kadar tehlikeli görmektedir. Ayrıca ödülü ve aile bağları nedeniyle kötü bir üne sahiptir. Ayrıca Luffy, geleceğin en tehlikeli korsanı olarak yapılmaktadır.

GörünümüEdit

Luffy her zaman ona lakabını veren bir hasır şapka takar. Bu saçayı efsanevi korsan Kızıl Saçlı Shanks'ten bakın. Görünüm olarak Shanks'ı taklit eder. Kısa pantolon, sandal ve genellikle kırmızı bir yelek giyer. Sol gözünün altında çocukluktan kalma bir yara izi vardır. Saçları kısa ve siyahtır. Cılız biri olsada, şaşırtıcı derecede iyi bir fiziği vardır. Luffy hep aynı kıyafetleri giyer. Bazı renklerde pantolonunun ve yeleğinin rengi değişiktir. Sadece etkinleştirilmiş iklimi farklıdır elbisesini değiştirir (Örn. Arabasta ve Davul Adası). Eski elbiselerini geri giyer. Ne olursa olsun hasır şerit başlardır. Sadece dövüştüğü sadece zarar görmemesi için çıkarır. Bazen sıkıştırmaya bir kayış bağlayıp sırtında taşımaktadır. Nami'ye emanetlanmıştır. Eiichiro Oda Luffy'nin yüzünü maymuna benzetir. Marineford'da sessizce dua ettikleri, kolunda 4 karakterli bir dövme görülüyor. Dövme 3D2Y'dir, ancak 3D'nin üzerinde çizik vardır. Luffy bu dövmeyi tayfasına buluşma zamanını aktaracağım için yaptırmıştır. 3 Gün (3 Gün) tayfanın Sabaody Takımadaları'n da buluşma zamanıydı. Ancak Luffy 3D'nin 2 yıl (2 Yıl) diyerek yeni bir süre için ayrılacağı. Luffy'nin giyimi Roger'a benziyoruz. Üzerine uzun kollu bir gömlek giymiş, beline de bir kuşak bağlanmıştır. Göğsünde Akainu'nun sebep olduğu X şeklinde büyük bir yara izi vardır. Ayrıca bu süre zarfından boyu da uzamıştır.

kişiliğiEdit

Luffy'nin en belirgin iki özelliği saf olması ve korkusuzluğudur. Muhtemelen korkusuzluğunun kaynağı tehlikeli durumları farkedememesinden. Luffy çok basit şeyler bakın hayrete düşebilir. Aklı hep bir karış havadadır. Bir keresinde beraber çukur kazdığı ülkenin yanına bir çukur daha kazmıştır. Fakat açtığı çukurun toprağını yandaki adamın açtığı çukura doldur. Canavarları ve garip şunları hemen tayfasına davet eder (Thriller Bark'ta onu canavarı tayfasına almaya çalıştık.). Tıp bilgiside çok eksiktir. Nami'nin yüksek ateşi olduğu bir zaman soğuk yemek yerse ateşinin düşeceğini, Kuma ile dövüşünden sonra Zoro'nun aşkına sevdiği için, uğruna daha çabuk iyileşeceğini söylemiştir. Düşünmeyi sevmez, gerçi çok fazla düşünebildiği de pek söylenemez. Amazon Lily'den nasıl kurtulacağını biraz düşünmüş, sonra çok hafifliğinde için kendisini hasta hissetmektedir. Luffy'nin mantıklı olduğu bazen işine yaramaktadır. Hancock'un gücünden etkilenmemektedir. Çünkü güzellikten ve çekicilikten pek anlayan birisi değildir. Hancock'un ışıklarını Foxy'nin ışınları sanmış ve yavaşlayacağı için korkuyor. Ancak saf bir kalbi olması, onu Hancock'un gücünden korumuştur. Luffy'e bir şeyi anlatmak zordur. Çünkü anlamaz. Birşeyi ne kadar ayrıntılı anlatırsanız anlatın, o şey Luffy için gizemlidir. Arapasta'da ki Dans Tozu'na, Gizemli Toz demiştir. Luffy için hayat reaksiyonu biraz yavaş işler. Kar adasına gelebilecek halde yazlık elbiselerle durmuş, biri ona üşümüyor musun diye sorduğunda üşüdüğünü farketmiştir. Ancak savaş alanında kolayca bir mermiden sıyrılabilir. nin mantıklı çalışır bazen işine yaratıyor. Hancock'un gücünden etkilenmemektedir. Çünkü güzellikten ve çekicilikten pek anlayan birisi değildir. Hancock'un ışıklarını Foxy'nin ışınları sanmış ve yavaşlayacağı için korkuyor. Ancak saf bir kalbi olması, onu Hancock'un gücünden korumuştur. Luffy'e bir şeyi anlatmak zordur. Çünkü anlamaz. Birşeyi ne kadar ayrıntılı anlatırsanız anlatın, o şey Luffy için gizemlidir. Arapasta'da ki Dans Tozu'na, Gizemli Toz demiştir. Luffy için hayat reaksiyonu biraz yavaş işler. Kar adasına gelebilecek halde yazlık elbiselerle durmuş, biri ona üşümüyor musun diye sorduğunda üşüdüğünü farketmiştir. Ancak savaş alanında kolayca bir mermiden sıyrılabilir. nin mantıklı çalışır bazen işine yaratıyor. Hancock'un gücünden etkilenmemektedir. Çünkü güzellikten ve çekicilikten pek anlayan birisi değildir. Hancock'un ışıklarını Foxy'nin ışınları sanmış ve yavaşlayacağı için korkuyor. Ancak saf bir kalbi olması, onu Hancock'un gücünden korumuştur. Luffy'e bir şeyi anlatmak zordur. Çünkü anlamaz. Birşeyi ne kadar ayrıntılı anlatırsanız anlatın, o şey Luffy için gizemlidir. Arapasta'da ki Dans Tozu'na, Gizemli Toz demiştir. Luffy için hayat reaksiyonu biraz yavaş işler. Kar adasına gelebilecek halde yazlık elbiselerle durmuş, biri ona üşümüyor musun diye sorduğunda üşüdüğünü farketmiştir. Ancak savaş alanında kolayca bir mermiden sıyrılabilir. Çünkü güzellikten ve çekicilikten pek anlayan birisi değildir. Hancock'un ışıklarını Foxy'nin ışınları sanmış ve yavaşlayacağı için korkuyor. Ancak saf bir kalbi olması, onu Hancock'un gücünden korumuştur. Luffy'e bir şeyi anlatmak zordur. Çünkü anlamaz. Birşeyi ne kadar ayrıntılı anlatırsanız anlatın, o şey Luffy için gizemlidir. Arapasta'da ki Dans Tozu'na, Gizemli Toz demiştir. Luffy için hayat reaksiyonu biraz yavaş işler. Kar adasına gelebilecek halde yazlık elbiselerle durmuş, biri ona üşümüyor musun diye sorduğunda üşüdüğünü farketmiştir. Ancak savaş alanında kolayca bir mermiden sıyrılabilir. Çünkü güzellikten ve çekicilikten pek anlayan birisi değildir. Hancock'un ışıklarını Foxy'nin ışınları sanmış ve yavaşlayacağı için korkuyor. Ancak saf bir kalbi olması, onu Hancock'un gücünden korumuştur. Luffy'e bir şeyi anlatmak zordur. Çünkü anlamaz. Birşeyi ne kadar ayrıntılı anlatırsanız anlatın, o şey Luffy için gizemlidir. Arapasta'da ki Dans Tozu'na, Gizemli Toz demiştir. Luffy için hayat reaksiyonu biraz yavaş işler. Kar adasına gelebilecek halde yazlık elbiselerle durmuş, biri ona üşümüyor musun diye sorduğunda üşüdüğünü farketmiştir. Ancak savaş alanında kolayca bir mermiden sıyrılabilir. e bir şeyi anlatmak zordur. Çünkü anlamaz. Birşeyi ne kadar ayrıntılı anlatırsanız anlatın, o şey Luffy için gizemlidir. Arapasta'da ki Dans Tozu'na, Gizemli Toz demiştir. Luffy için hayat reaksiyonu biraz yavaş işler. Kar adasına gelebilecek halde yazlık elbiselerle durmuş, biri ona üşümüyor musun diye sorduğunda üşüdüğünü farketmiştir. Ancak savaş alanında kolayca bir mermiden sıyrılabilir. e bir şeyi anlatmak zordur. Çünkü anlamaz. Birşeyi ne kadar ayrıntılı anlatırsanız anlatın, o şey Luffy için gizemlidir. Arapasta'da ki Dans Tozu'na, Gizemli Toz demiştir. Luffy için hayat reaksiyonu biraz yavaş işler. Kar adasına gelebilecek halde yazlık elbiselerle durmuş, biri ona üşümüyor musun diye sorduğunda üşüdüğünü farketmiştir. Ancak savaş alanında kolayca bir mermiden sıyrılabilir. Luffy'nin dünya görüşü açık ve basittir. Amacının arkasından koşar. Karşın yayınında kişi düşmanıysa geçmişine pek önem vermez. Ancak saflığından dolayı en basit tuzaklara bile yakalanır. Kafası dövüşürken çalışır. Crocodile'ın meyvesinin zayıflığını ve Enel'in Mantra'sını nasıl kıracağını keşfetmiştir. Ayrıca uzun bir eğitimle öğrenilen Soru tekniğini yapanlardan görerek uygulamıştır. Rayleigh'in Haki'yi iki yılda öğrenmenin çok zor olduğunu söylemesine rağmen, Luffy bunu daha kısa sürede başarmıştır. Korkunç olanlar bile kin gütme gibi bir alışkanlığı vardır. Ancak, sivil insanlara zarar vermekten hoşlanmaz, hatta o sivil kişi tarafından saldırsa bile karşılık vermeden kaçar. Oda Luffy'i çizerken onun için ne istediğini ve nasıl hissetmesi gerektiğini düşündüğünü söylemiştir. Mangada Luffy ' nin konuşma balonlarını Luffy'nin yerine düşünerek doldurur. Luffy çok saf ve dürüst birisidir. Ne kadar bir insanın içini görebilsede bariz benzerlikleri fark edemez (Örn. Sogeking ve Foxy). Luffy, dövüşlerinde kendine özgü doğru, izleyenlere göre komik, rakiplerine göre ise sinirlendirici haraketler yapar. Crocoile ile olan dövüşünde bir fıçı suyu içmiş ve görün. Arlong ile olan dövüşünde, Arlong'un dişlerini kendi ağzına takıp saldırmayı denmadı. Luffy, zaman ciddidir. Ancak rakibini yendiğinde ve yeneceğine emin olun son hareketi gülümsemektir. Modunda, Buggy'i havaya tam uçurmadan önce aniden gülümsemeye başladı. Ne kadar bir insanın içini görebilsede bariz benzerlikleri fark edemez (Örn. Sogeking ve Foxy). Luffy, dövüşlerinde kendine özgü doğru, izleyenlere göre komik, rakiplerine göre ise sinirlendirici haraketler yapar. Crocoile ile olan dövüşünde bir fıçı suyu içmiş ve görün. Arlong ile olan dövüşünde, Arlong'un dişlerini kendi ağzına takıp saldırmayı denmadı. Luffy, zaman ciddidir. Ancak rakibini yendiğinde ve yeneceğine emin olun son hareketi gülümsemektir. Modunda, Buggy'i havaya tam uçurmadan önce aniden gülümsemeye başladı. Ne kadar bir insanın içini görebilsede bariz benzerlikleri fark edemez (Örn. Sogeking ve Foxy). Luffy, dövüşlerinde kendine özgü doğru, izleyenlere göre komik, rakiplerine göre ise sinirlendirici haraketler yapar. Crocoile ile olan dövüşünde bir fıçı suyu içmiş ve görün. Arlong ile olan dövüşünde, Arlong'un dişlerini kendi ağzına takıp saldırmayı denmadı. Luffy, zaman ciddidir. Ancak rakibini yendiğinde ve yeneceğine emin olun son hareketi gülümsemektir. Modunda, Buggy'i havaya tam uçurmadan önce aniden gülümsemeye başladı. Arlong ile olan dövüşünde, Arlong'un dişlerini kendi ağzına takıp saldırmayı denmadı. Luffy, zaman ciddidir. Ancak rakibini yendiğinde ve yeneceğine emin olun son hareketi gülümsemektir. Modunda, Buggy'i havaya tam uçurmadan önce aniden gülümsemeye başladı. Arlong ile olan dövüşünde, Arlong'un dişlerini kendi ağzına takıp saldırmayı denmadı. Luffy, zaman ciddidir. Ancak rakibini yendiğinde ve yeneceğine emin olun son hareketi gülümsemektir. Modunda, Buggy'i havaya tam uçurmadan önce aniden gülümsemeye başladı. Luffy ekranında zaman rakiplerinin avantajını, kendi lehine dönüştürebilir. Örnek olarak, Galdino'nun Mum Kilidi ya da Enel'in Gloam Kürek saldırısını yapabiliriz. Foxy'nin Noro Noro Beam saldırısını ayna ile yansıtıp, Foxy'e karşı kullanmıştır. Son olarak, Marineford Savaşın'da Mihawk'tan kurtulamayacağı anlamış ve Buggy'i kendine kalkan olarak kullanmıştır. Luffy salak olduğu için dövüşler yüzünden kendini kazayla dövüşemeyecek duruma sokar. Ne zaman ki tayfası tüm zayıf rakipleri yener, Luffy'de bir şekilde geri dönüp ana kötüyü yener. Luffy'nin yenebileceği kişi kalır. Bilgiler Arc.'ta Luffy, ya bir kafase girer, ya biryerlere sıkışır, ya suyun içine düşer, ya kaybolur, ya ciddi şekilde yaralanır, ya birşeyin altında kalır, ya uyur ya da bir nedenan midesine girer. Luffy'de ölümden korkmaz. Hedefinin arkasından koşar. Hedefine giden yolda ölmek onun için sorun olmaz. Buggy onu Lougetown'da öldürecekken kullandım yardım geldiği halde ölümü kabullenip gülümsemiyor. Düşünmeden konuşur ve hareket eder. Bir işe girdiği zaman sonucunu düşünmez. Luffy maceraya susamış bir canavardır. Amacı Korsanlar Kralı olmaktır. Çünkü Korsanlar Kralı'nın tüm okyanuslarda ki en özgür kişi olduğu inanmaktadır. Robin (O zamanlar Miss All-Sunday'dı.) 'İn içinde Ebedi Pose'u kırmış ve rotayı kendisinin belirlediğini söylemiştir. Bir şeyi bilmeden yapmayı sever. Kylelığı bırakacağını açıkladı. Luffy, hiçbir arkadaşına hoşçakal demez, mutlaka sonradan görüşeceklerine inanır. Luffy'nin adında D harfi olması onu da diğer D'ler gibi hayallere inançlı biri yapmıştır. Fakat tercih özelliği diğer D'lerden farklıdır. Özellikle yemek için bir balığı kemikleriyle birlikte yu düşünüyorsun da lastik kollarını kullanp başkalarının yemeğini çalabilir. Ayrıca, kardeşi Ace gibi yemek yerken uyuma alışkanlığı vardır. Ancak Ace'ten farklı olarak uyurkende yemek yiyebilir. Değişiklikler bir şey gördüğü zaman müthiş diye bağırır ve gözllerinde bakın çıkar. Düşmanlarına alçaltıcı lakaplar takma konusunda uzmandır (Örn. Moria - Pırasa, Enel - Kulakmemesi). Luffy savaş kıyafetlerine bayılır. Thriller Bark'ta üstüne şövalye zırhı giymiştir. Luffy adam gibi hakaret edemez. Zotory'ya hakaret olarak söylediği şey Yontoryuu (Dört kılıç stili) 'dur. Luffy'nin olduğu sahneleri dövüş olsun olmasın mutlaka komik bir olay vardır. Luffy, yalan söyleyemez. Söylese bile hemen belli olur. Ayrıca dudaklarından emer. Hancock'un Mero Mero saldırını gösterebiliriz. Bu andaki yüz ifadesi gerçekten çok komiktir.

Luffy ne kadar kötü olursa olsun hiç kimseyi öldürmemiştir. Oda, bu ahlakın suçları cezalandırmanın bir yolu olmadığını açıklamıştır. Öldürmek yerine hayalleri olan bir adamın neler yapabileceğini göstermenin daha iyi bir ceza yöntemi olduğunu düşünmüştür. Luffy'nin düşmanları hakkında komik düşünceleri olabilmektedir. Örneğin, Wapol'un zengin bir oyuncak fabrikası sahibi olabileceğine değinmiştir. Luffy'nin bir başka egemen özelliğide karşısında ki ne kadar güçlü olursa olsun dövüşmekten asla vazgeçmemesidir. Geçmişte Ace'e çok kez, Smoker ve Crocodile'a iki kez, Aokiji, Moria, Kuma ve Lucci'ye bir kez yenilmiştir. En son Magellan onu yenmiştir. Buna rağmen iki Shichibukai mağlup etmiş ve Enies Lobby'de Dünya Hükümeti'nin bayrağını yakmıştır. Luffy yaptığı şeylerle övünmeyi sevmez. Gecko Moria'yı yendiği zaman Sengoku bunun duyulacağı konusunda endişelenmiştir. Fakat büyükbabası Garp Luffy'nin bunu kimseye anlatmayacağını söylemiştir. Anime ilerledikçe Luffy da olgun hale gelmiştir (Sadece gergin zamanlarda). Olgun bile olsa çoğu davranışı hala aynıdır. Luffy, bir hayvanın ikinci bir formu olduğunu gördüğünde onu ikinci formu ile çağırır. Örneğin, Gaimon'un adasındaki köpek/tavuğa, köpeğe benzediği halde tavuk, yılan/tavşana, yılana daha çok benzediği halde tavşan, domuz/aslana, domuza çok benzediği halde aslan demiştir. Bananawi timsahlarına bile alakasız olarak muz demiştir. Uma Uma no .Mi meyvesi ile ata dönüşen kuş Pierre'e at demiştir. Longring Longland'da ki hayvanlara hiç girmiyorum. Luffy dostlarına çok sadıktır. Onlar zarar gördüğünde çok sinirlenir. Luffy yeni tanıştığı bir insana bile önem verir. İntikamı varsa gider ve alır. Luffy iyi olan herkesi kendi yoldaşı olarak görür ve korur. Başka bir kimsenin kendi yoldaşına yaptığı haksızlığa dayanamaz. Örnek olarak Kuro'nun kendi adamlarını öldürmesi, Don Krieg'in kendi sağ kolu olan Gin'e saldırması, Boa Hancock'un kendi kabilesinde ki insaları taşa çevirmesini verebiliriz. Tenryuubito Saint Charloss, arkadaşı Hatchan'ı vurduğu için olacakları bildiği halde Charloss'u yumruklamıştır. Ayrıca ilerde dostu olacak insanları seçer. Gorgon Kardeşler'in işaret sırrını bildiği için, Sandersonia kendisini öldürmeye çalıştığı halde işaretin üzerini kapatmıştır. Luffy'nin kalbinin temiz olmasından mıdır nedir, tüm insanları etrafında toplamayı başarmaktadır. Çok sinirli bir adam olan Beyazsakal'ı bile etkilemeyi başarmıştır. Mihawk, bunun okyanustaki en tehlikeli güç olduğunu söylemiştir. Üvey kardeşi Ace, savaşta kendi kolları arasında ölünce ruhsal bir çöküntü yaşamıştır. Luffy, bu durumdan uyandıktan sonra kendisini dağlara taşlara vurarak öfkesini çıkarmaya çalışmıştır. Bundan sonrada kendisine Korsanlar Kralı olmasının imkansız olduğunu ve çok güçsüz olduğunu söylemiştir. Jinbei ve Rayleigh, Luffy'i biraz teşvik edip ona güvenini tekrar kazandırmıştır. Zaman atlamasından sonra, Luffy gereksiz yere tartışmalara girmeyeceğini göstermiştir (Mock Town'da Teach ile tartışması gibi). İki yıllık eğitiminde öğrendiği Haki ile Sahte Luffy ve tayfasını bayıltıp, olayı büyütmeden bitirmiştir.

Yetenek ve GüçleriEdit

Hasır Şapka Korsanları'nın kaptanı Monkey D. Luffy'nin taşları bile kıran insanlık dışı bir gücü vardır. CP9 (Cipher Pol. No.9) ajanlarından öğrendiği teknikle çok hızlı hareket edebilir. Luffy bu gücünü ve becerisini büyükbabasının ağır eğitim yöntemlerine borçudur. Tüm ailesinde olduğu gibi kendisinde de süper insan gücü vardır. Luffy'nin büyük güç gösterilerinden biri sapasağlam temeli olan iki binayı ortadan ayırmasıdır. İnanılmaz derece çeviktir ve çok dayanıklı bir bünyesi vardır. Thriller Bark'ta içine 100 gölge alarak bunu kanıtlamıştır. Normal bir insanın 2-3 gölge alabildiği göz önüne alındığında bu çok büyük bir rakamdır. İradesi normal bir insanın kat kat ötesindedir. Zehirlendiği halde ayağa kalkıp Haki'sini kullanabilmiş, Ivankov'un hormonları ile yirmi saatte ayağa kalkmıştır. Normal şartlarda bu süre iki gündür. Gücünün diğerlerinden üstün olduğu çoğu zaman gösterilmiştir. Örneğin Buggy ve Galdino'nun uğraştığı Minotaurus'u tek yumrukla yenmiştir. Zoro ve Sanji'nin aksine Luffy'nin dövüşme tarzı doğaçlamadır. Rakibine Allah ne verdiyse girişir. Dövüşlerinde onuru pek umursamaz. Gerektiğinde başkalarını canlı kalkan olarak kullanabilir. Luffy, dövüştüğü zamanlarda yerinde düşünebilir ve bu sayede güçlü rakiplerini yenmiştir. Mizu Luffy formu çok komik olduğu halde Luffy çok ciddi olduğunu söylemiştir. Enel'in yıldırımının kendisine işlemediğini bilmekteydi, Luffy'nin elektriğin lastiğe işlemediğini bilecek kadar zeki olduğu düşünülmektedir. Hipnotizma ve tuzaklara hemen yakalanır. Örnek olarak Jango ve Miss Goldenweek'in saldırılarını verebiliriz. Güç konusunda hemen etkilenen biridir. Chopper'ın dönüşümlerini, Sunny'nin Gaon Cannon'unu ve Galdino'nun Candle Champion'unu görünce kendinden geçmiştir. Luffy'nin uyurken yemek yemek gibi garip bir yeteneğide vardır. Luffy'nin (varsa) beyni dövüşürken ve yerken çalışır. Çizimi berbattır. Çizimlerine örnek olarak, balıkadam resmi, Laboon'un burnuna kendi simgelerini ve Foxy'nin bayrağını verebiliriz. Ayrıca çene kasları güçlüdür. Buggy'nin ve Moria'nın kendisini kapattığı kafesleri ısırarak kırmaya çalışmıştır. Ayrıca inanılmaz bir hayatta kalma becerisine sahiptir. Basil Hawkins, Luffy'nin yaşama şansının hiç sıfıra inmediğini belirtmiştir.

Ayrıca Juracule Mihawk, Luffy'nin okyanuslardaki en tehlikeli güce sahip olduğunu söylemiştir. Bu güç, eski düşmanları dahil herkesi kendi yandaşı yapma gücüdür. Fake Luffy, Luffy'nin insanların gözünde korkulan ve acımasız biri olduğu izlenimini yaratmıştır.

Şeytan MeyvesiEdit

Gomu Gomu no MiEdit

Luffy, efsanevi meyvelerden biri olan Gomu Gomu Meyvesi'ni yemiştir. Bu meyve ona lastik gibi bir esneklik ve istediği kadar uzayabilme gücü vermiştir. Meyveyi küçük bir çocukken yemesi ve bu güçle ağır bir eğitim alması Luffy'nin gücüne güç katmıştır. Dövüşlerinde ağırlıklı olarak Şeytan Meyvesi gücünü kullanır. Unutulmaması gereken noktalardan biride, Luffy, Mister Fantastic ve Plastic Man gibi otomatik olarak uzayamaz. Yani uzadığı zaman istediği süre boyunca öyle kalamaz. Ancak, Water 7'da Usopp'u almak için kolunu bir süre uzun tutmayı başarmıştır. Luffy gücünü en iyi kullanma konusunda yaratıcıdır. Yıkıcı bir gücü vardır. Hızlıdır ve isabet oranı yüksektir. Vücudunun mermilere, toplara, yumruklara ve elektriğe karşı bağışıklığı vardır. Luffy' sıkılan bir mermi lastik olduğu için atana geri gider. Keskin nesnelere karşı zayıftır. Kılıç, bıçak gibi. Luffy başka maddeleride saldırmak ya da savunma yapmak için kullanır. Tüm meyve kullanıcıları gibi Luffy'e yüzemez. Ancak su sporları yapmaktan da geri durmaz.

Gear SecondEdit

Bu teknikte Luffy bacaklarını kullanarak vücuduna daha hızlı kan pompalar. Gear Second'un aktive olabilmesi için vücutta besin biriktirmek gerekmektedir. Bu teknikte Luffy'nin kalp atışları inanılmaz derecede hızlanır. Normal bir insan bunu yaparsa bedeni patlar. Ancak meyve Luffy'nin damarlarınıda lastik yaptığından Luffy buna dayanabilir. Luffy bu formu ile daha hızlı ve daha güçlü olur. Rokushiki'nin Soru tekniğini bu formuna uygulayarak çok yüksek hızlara çıkmayı başarmıştır. Luffy bu tekniği 7. filmde şans eseri bulmuştur. Teknik her açıdan mükemmele yakın olsada Lucci bu tekniğin Luffy'nin ömrümden yediğini söylemiştir.

Gear ThirdEdit

Bu teknikte ise Luffy havayı kemiklerinden geçirerek organlarını büyütür. Bu sadece lastik bir adamın kullanabileceği bir tekniktir. Teknik görünüş olarak Fuusen'e benzer. Ancak ondan daha etkilidir. Luffy bu teknikle kolunu ya da bacağını bir devinkinden daha büyük hale getirir. Bu büyük organlarla vuruş gücü inanılmaz bir seviyeye çıkmaktadır. Bu tekniğin kötü olan tarafı ise kullanıldığı süre kadar Luffy'i küçültmesidir. Luffy, bu tekniği ilk Blueno üzerinde denemek istemiş, ancak Lucci ile olan dövüşünde kullanma imkanı bulmuştur.

SaldırılarıEdit

- Gomu Gomu no Pistol

- Gomu Gomu no Rocket

- Gomu Gomu no Bazooka

- Gomu Gomu no Gatling Gun

- Gomu Gomu no Bullet

- Gomu Gomu no Bow Gun

- Gomu Gomu no Shotgun

- Gomu Gomu no Rifle

- Gomu Gomu no Cannon

- Gomu Gomu no Muchi

- Gomu Gomu no Tsuchi

- Gomu Gomu no Kama

- Gomu Gomu no Yari

- Gomu Gomu no Ōgama

- Gomu Gomu no Ono

- Gomu Gomu no Ōzuchi

- Gomu Gomu no Fuusen

- Gomu Gomu no Kane

- Gomu Gomu no Kazaguruma

- Gomu Gomu no Tate

- Gomu Gomu no Ami

- Gomu Gomu no Ikebana

- Gomu Gomu no Stamp

- Gomu Gomu no Dame Da!

- Gomu Gomu no Sensuikan

- Gomu Gomu no Baku Baku

- Gomu Gomu no Marunokogiri

- Gomu Gomu no Storm

- Gomu Gomu no Hanabi

- Gomu Gomu no Boh...

- Gomu Gomu no Tako

- Gomu Gomu no Tako Hanabi

- Gomu Gomu no Mikata Robo

- Gomu Gomu no Kazan

- Gomu Gomu no Ame

- Gomu Gomu no Pachinko

- Gomu Gomu no Neji

- Gomu Gomu no Amidori

- Gomu Gomu no Tsuribashi

- Gomu Gomu no Nagenawa

- Gomu Gomu no Propeller

- Gomu Gomu no Zenmai

- Gomu Gomu no Hittakuri

- Gomu Gomu no Sadowari

- Gomu Gomu no Shoot

- Gomu Gomu no Tomotsuna

- Gomu Gomu no Bungee

- Gomu Gomu no Tomozuna

- Gomu Gomu no Warp

- Gomu Gomu no Home Run

- Gomu Gomu no Yo-Yo

- Gomu Gomu no Koma

- Gomu Gomu no Jutte

- Gomu Gomu no Senjukannon

- Gomu Gomu no Gomu Douryoku

- Gomu Gomu İkiz Tabanca

- Gomu Gomu no Flail

- Gomu Gomu no 100.000 Derece Bazuka

Ek BilgilerEdit

- Luffy'nin favori yiyeceği ettir.

- Oda o anda Luffy adını baştan başa.

- Oda'ya Luffy'nin ki uzuyor mu diye sormuşlar. Oda 514. mangada görünüyorsünüz cevabı vermiş.

- Eğer Luffy gerçekten yaşasaydı Brezilyalıydı.

- Luffy, birkaç günde ilk D. dir.

- Luffy, One Piece Popüler Karakterler Sıralamasında 1.'dir. Ayrıca Gomu Gomu no Mi en sevilen meyve ve Gomu Gomu no Gatling Gun'dur.