One Piece Wiki
Advertisement

Başlangıç

Monkey D. Luffy, "Hasır Şapka Luffy" olarak da bilinen ve genellikle "Hasır Şapka" olarak da bilinen, manga ve anime One Piece'in ana kahramanıdır. Giderek kötü şöhretli ve güçlü Hasır Şapka Korsanlarının kurucusu ve kaptanı olmasının yanı sıra en iyi savaşçılarından biridir. Hayat boyu hayali, Gol D. Roger'ın geride bıraktığı efsanevi hazineyi bularak Korsan Kralı olmaktır. Korsan Kral olmanın dünyadaki en fazla özgürlüğe sahip olmak anlamına geldiğine inanıyor.

Foosha Köyü'nde doğan Luffy, Devrimci lider Maymun D. Dragon'un oğlu, Deniz kahramanı Monkey D. Garp'ın torunu, merhum "Ateş Yumruğu" Portgas D. Ace ve Devrimci'nin yeminli kardeşi. Genelkurmay Başkanı Sabo ve Curly Dadan'ın üvey oğlu. O, D.'nin İradesini taşıyan dünyadaki birkaç kişiden biridir.

Luffy, East Blue'daki en güçlü korsanlarla savaşmaya başlayarak ve Deniz Piyadeleri, Yedi Savaş Lordu, Dünya Soyluları ve hatta Grand Line'daki Dört İmparator ile çatışmalara geçerek, etrafındaki sayısız küresel güçle karşı karşıya geldi; bu savaşların çoğunda galip çıkıyor. Luffy'nin başarıları ve mirası, Filo Amiral Sakazuki'nin, Deniz Karargahı'nın ve hatta Dünya Hükümeti'nin gazabını kazanarak "Tehlikeli Gelecek Unsuru" olarak etiketlenmesine neden oldu. Luffy'nin ayrıca takipçileri çekme konusunda bir tutkusu vardır ve istemeyerek istediği zaman yardımına gelmeye yemin eden yedi korsan ekibinden oluşan Hasır Şapka Büyük Filosu'nun lideri seçilmiştir. Bunu ve Big Mom Korsanlarına karşı yaptığı istismarları öğrendikten sonra, basın onu "Denizin Beşinci İmparatoru" olarak etiketledi, ancak pek çok tanınmış kişi bunun abartılı olduğunu düşünüyor.

Bu eylemler, diğer şeylerin yanı sıra, ona şu andaki 1,500,000,000 beli ödülünü verdi. Sabaody Takımadaları'na varmadan önce 300.000.000 beli ödül almış olan L

Luffy.jpg

Monkey D. Luffy.png

Luffy, Alabasta'daki durumdan alınan 100.000.000'dan fazla ödülle aynı anda Kızıl Hat'a ulaşan on bir çaylak korsandan biridir. bir on ikinin eklenmesiyle "En Kötü Nesil" olarak anılacak bir gruptur.

Görünüşü

Luffy'nin siyah tüylü saçları, yuvarlak siyah gözleri ve ince kaslı bir yapısı vardır. Kendisine gençken efsanevi korsan kaptanı "Kızıl Saçlı" Shanks tarafından ödünç verilen ve ona "Hasır Şapka Luffy" lakabını aldığı ticari marka hasır şapkasıyla ünlüdür. Manşetleri, sandaletleri ve kolsuz kırmızı yelekleri olan kısa, mavi pantolon giyiyor. Luffy'nin ayrıca, Shanks'e sert olduğunu ve acıdan korkmadığını ve kısa, dağınık siyah saçlarını göstermek için gözünün altına bir bıçak saplayarak kazandığı sol gözünün altında iki dikiş bulunan bir yara izi vardır. Marineford Savaşı'nda Akainu tarafından göğsünde çarpı şeklinde büyük bir yara bırakarak ağır şekilde yaralandı.(arklardaki görünüşünü yazmayacağım, zaten çoğu aynı olmakla beraber birbirlerine benzerdir.)