FANDOM

Nikyu Nikyu no Mi
Nikyunikyunomi2
İstatistikler
Japonca Adı: ニキュニキュの実
Türkçe Adı: Pati Pati Meyvesi
Anlamı: Pati
Türü: Paramecia
Kullanıcı: Bartholomew Kuma

Nikyu Nikyu no Mi Paramecia türü bir meyvedir. Bu meyve Shichibukailer'den Bartholomew Kuma tarafından yenilmiştir. Bu Şeytan Meyvesi yiyenin ellerine herşeyi geri püskürtme ve saldırılara karşı yastık görevi gören iki tane pati verir. Kuma gücünü sınırlamak için eldiven takar. Kuma'nın elindeki patiler ayılarınkine benzer. İngilizce'si Paw Paw Fruit, Türkçe'si ise Pati Pati Meyvesi'dir.

Bu meyvenin en önemli gücü dokunduğu herşeyi son derece yüksek bir hızda itmesidir. Bu herşeyin içine hava bile girer. Kuma bu meyvenin gücüyle Perona'nın hayaletlerine bile fiziksel bir acı vermiştir. Bu güç Kuma'nın savaşta her türlü saldırıdan korunması açısından ona büyük bir avataj sağlar. Kullanıcı bu patilerle hava topları yapıp ışık hızında rakibini vurabilir. Bu saldırılar çok güçlüdür. Kayaları bile parçalayabilir. Nikyu Nikyu no Mi hakkında teleport konusunda bir yanlış anlaşılma söz konusudur. Bu meyve kullanıcısını uzak mesafelere ışınlayabilir. Ancak bu yanlıştır. Kuma teleport yerine yalnızca kısa mesafelerde meyvesinin verdiği yüksek hızı kullanır Bu kullanıcı saldırıları sadece elindeki patilerle sektirebilir. Eğer kullanıcı gafil avlanırsa darbe alması kaçınılmazdır. Ancak meyvenin bu zayıflığını Kuma'nın sibernetik organizması kapatır. Bunun dışında bu meyvenin standartlardan başka zayıflığı yok gibi görünmektedir.

KullanımıEdit

Meyvenin verdiği güçleri Kuma çok çeşitli şekillerde kullanmıştır. Kuma patileriyle nesneleri inanılmaz yüksek hızlara çıkarabilir. Kuma birini istediği bir yere yollayabilir. Kişi 3 gün 3 gece patinin koruması içinde hareketsiz bir şekilde yolculuk yapar. Kişi yere inişinde ise kesinlikle zarar görmez. Kuma bir kişinin içinde tüm ağrıyı ve yorgunluğu patileriyle çıkarabilir. Bu teknik sayesinde çıkan acı başka bir kişiye aktarılabilir.